Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

28 Eylül 2006

hayata dair benim gerçeklerim....

Seneca demiş ki "Ey hayat! Ölüme şükret, seni, onun yüzünden seviyorum."
yoksa yani sevilecek yanı yok bu hayatın....

Bugünlerde özüme döndüm yine, karamsar, bardağı boş gören gerçek ülkem... yaşam dolu neşeli insanlara kaptırdığım zaman kendimi... bir süre etkisinde kalıyorum ama başbaşa kaldığım zaman kendimle, özüme dönüveriyorum bir anda.... sorgulamak lazım bazen hayatı, ne için, kimin için diye....cevabın "kendin için" ise diyecek yok tabii ki ama değilse, işte ozaman beklentiler, hayal kırıkları, umutlar, umutsuzluklar sıralanıyor kapına.... benim için hayat çoğu zaman kendim için değil maalesef.
Çok saygı duyduğum bir zat der ki "boş geç". Geç, geç de öyle demekle olmuyor işte... söz ağızdan çıkarken beyin onu algılayamıyor çoğu zaman. takıyor, sorguluyor, kurguluyor, yorumluyor, üüüüfff bambaşka anlamlar çıkarıyor.... sonrasında çık çıkabilirsen içinden.....

2 Comments:

Blogger La Mariposa Purpura said...

aslında sevilecek çok şey var hayatta ama;
eğer nedenlere bağlı yaşarsan mahrum kalırsın bazı duygulardan...bir şeyleri nedensiz yapmayı ve yaşamayı öğrenmek zorundayız..
aslında gene kendin için olduğu için oluyor kıgınlıklar, beklentiler, umutlar..kendin için olmasa hiç hissetmezsin bu duyguları...
rahelin dediği gibi;.."belki bu kadar uğraşmamak gerekiyor. kurcalamadan, düşünmeden, üstüne gitmeden. belki sadece yaşamak gerekiyor. sen "gerçek"sen, gerisi zaten kendiliğinden geliyor."

29 Eylül, 2006 11:17  
Blogger rahel said...

Senin bi temiz sopaya ihtiyacın var! :) Birşeyciğin kalmaz sonrasında. Bu tedaviyi ben uygularım, gönüllüyüm, söyleyeyim. :D

29 Eylül, 2006 14:52  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker