Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

04 Temmuz 2006

reçel mevsimi geldi....

Reçellerrr,
Yaz geldi, kavanoz kavanoz reçel yapma mevsimi açıldı. bahçelerde yenmeye yetişmeyen çeşit çeşit meyveler ziyan olmasın diye tencerelere girdi....
kayısı, çilek, vişne ve daha neler neler... Anneler sağolsun, çocuklar çalışıyor, ihtiyaçları vardır diye düşünüp kavanozlar dolusu reçeller yapmasa bizim hazır alıp da yiyeceğimiz yok. hele hele yapacağımız hiç yok. daha doğrusu yoktu bugüne kadar. bu yaz bana ne oldu bilinmez hamaratlığım tuttu. Geçenlerde, bahçeden toplanmış taze hormonsuz tarla çileklerinden reçel benzeri bir "şey" yapmayı başardım. benzeri diyorum çünkü reçelden çok kompostoyu andıran bol taneli ve mis gibi çilek kokulu bir "şey"di. Balıkesirden gelme yumuşak tap taze süt kokan kremsi peynirin üzerinde akıttınız mı o "şey"i bir dilim yetmez olur dilimlerin sayısı unutulur... reçel niyetine yersiniz "şey"i çünkü siz yapmışsınızdır ve o el emeğini atmaya kıyamazsınız. önemli olan tadı değil midir ? kıvamı tutmazsa tutmasın... Reçel gibi reçel isterse canınız, anneler sağolsun

3 Comments:

Blogger La Mariposa Purpura said...

duuurrrrr...yapmamalısın..evet inanılmaz lezzetli görünüyor ama 2 saat sonra doğaya geri dönecek olan bu lezzetin vücudunda bırakacağı ve gitmemek için savaş vereceği o etkileri düşünmelisin...
en azından
yoğurtla ye, parmağını yala..ama bari ekmekle yapma..... :((

04 Temmuz, 2006 14:20  
Blogger ulkem said...

yaptım bile hmmmmmmm....

04 Temmuz, 2006 14:44  
Blogger rahel said...

ben de isterim şu "şey"den! :)

04 Temmuz, 2006 15:02  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker