Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

06 Temmuz 2006

TATİLLLLL

tatil istiyorum tatillll. Na çalışmak ve na erken kalkmak istiyorum. Hani herkesin"dumur" olduğu bir zaman dilimi vardır ya, kimi asla unutmayacağına inandığı şeyleri unutur :), leylaa olur, kimi de benim gibi dosyalara , raporlara bakar, bakar, bakar ama aklı başka yerlerde olduğu için sadece boş bakar :) işte böyle anlarda bilin ki kişinin tatile ihtiyacı vardır. Benim olduğu gibi..

Bana kalsa yine kaçkarlara kaçalım derim. Denizini, havasını, suyunu, yeşilini içimize, tüm hücrelerimize çekelim derim. Ama Kocam, "kene vardır oralarda"diyerek gözümü korkutarak, beni bu sevdamdan vazgeçirmek istemekte..
Peki sevgilim, her ne kadar çok ama çok -mızz- istesem de oralara gitmeyi, senin tercihine de razıyım yeterki tatil olsun, TATİLLLL.......

yaz geldi,
bahar geldi,
oy açtı yeşil yapraklar.....
yaz geldi,
bahar geldi,
oy açtı yeşil yapraklar.....

ben sana doyamadım,
doysun kara topraklar...
ben sana doyamadım, ben sana doyamadım,
doysun kara, doysun kara, doysun kara topraklar......

der şair...(Nur içinde yatsın Kazım Koyuncu)

3 Comments:

Blogger hayal said...

Bugunlerde herkes tatil ozlemiyle yanip tutusuyor ben de dahil. Bu sene daha bir yorgun daha bir sabirsiz miyiz neyiz? Daha bir otuzlu yaslarda miyiz artik, ondan mi bu yorulmusluk telasimiz

08 Temmuz, 2006 00:23  
Anonymous Adsız said...

tatil kesinlikle şart..baksana bize tamamiyle hayal gibi..şimdi denize girmek çimlere uzanmak......

10 Temmuz, 2006 10:40  
Blogger La Mariposa Purpura said...

biraz daha sık yazmanı temenni ediyorum böyle ayda bir olmazki daha çok şey yaşa yada yaşadıklarını hisset, yada hissetmeye çalış..şu blog olayı terapi gibi sonuç olarak okuyucun çok yok o sebeple daha rahat olursun daha çok anlat....anlat,hisset,yaşa,oku,yaz,resim ekle, resim çek, gör, duy...yap işte......

13 Temmuz, 2006 13:32  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker