Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

15 Ağustos 2006

Bitkinlik, sıcak ve yürüyüş....

Tatil yaptık diye dinlendik, kendimize geldik sananlar yanılıyorlar, İstanbul'a vardığımız dakikadan beri bir yorgunluk, bitkinlik, bir halsizlik ki sormayın gitsin... hele hele tatil sonrası yaşanan pazartesi sendromu da buna eklenince hayat çekilmez oldu. Tüm bunların üzerine, Babamız her akşam 1 saat yürüyüş yapılacak diye diretince bebişle hal mal kalmadı bende.... dün akşam yürümekten yırtmak için yapmadığımız numara kalmadı ama işe yaramadı. bebiş karnıma kramplar soktu yürümemek için, ben tansiyonumun düştüğünden halimin olmadığından yakındım ama nafile ...

Sonuç: Ancak 25 dk yürümeyi başarabilmenin sonunda, sürekli esneyen, her tarafı ağrıyan, araba, iş yol demeden uyuklayan bir pestil.

Belki bu akşam yırtarız bebiş ne dersin :) ......

6 Comments:

Blogger La Mariposa Purpura said...

çok üzgünüm amacım asla seni hayal kırıklığına uğratmak değil ama belki bu akşam, yarın akşamve sonra ki akşamlar 25 dk'dan yırtabilirsin ama önümüzde ki 7 ay boyunca bedenine yüklenecek 12 kilo dan yırtamazsın bence bir kez daha düşün en azından 12'yi 20 yapma :D -dobra dobra-

15 Ağustos, 2006 13:26  
Blogger rahel said...

hava çok sıcak, abartma derim ben. :) yazık sana yahu..

15 Ağustos, 2006 15:23  
Blogger rahel said...

hamileler için esneklik egsersizleri de içeren bir şeyler yap sen en iyisi. (sanırım 3 aydan sonra başlarsın.) pilatesi var, yogası var, bul kendine bir şey. ayşegül'e de sorabilirsin hem.

15 Ağustos, 2006 15:33  
Anonymous Adsız said...

selam, evet bana sorabilirsin. ben 3. aydan sonra pilates yaptım. bütün hamileliğim de rahat geçti. kilo alışım da kontrol altındaydı. neyse sporu kesinlikle tavsiye ederim. hem fiziksel hem zihinsel iyi geliyor.
ayşegül

20 Ağustos, 2006 15:08  
Anonymous Adsız said...

Ülkem Hanım
merhaba. Bebek haberini yeni aldım ve çok çok sevindim, yeni bir hayata başlamışsınız, hayırlı olsun.
Görüştüğümüzde konuşuruz.

22 Ağustos, 2006 17:47  
Blogger ulkem said...

Çok şanslıyız bebiş bak, çevrede deneyimli annelerimiz var. Onların taze deneyimleri ilaç değerinde... Teşekürler Ayşegül...

23 Ağustos, 2006 13:08  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker