Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

23 Ağustos 2006

Hoşgeldin blog dünyasına....

Bu sabah her zaman olduğu gibi bilgisayarımı açtım önce kelebeğimin sonra Kuzuşişin sitelerine baktım güncellemişler mi diye ( yazılarını okumayı dört gözle bekliyorum her gün :) ) ha pardon unutuyordum bir de sevgili Ayşegül'ün pardon zeynep'in sitesini açtım.

sonra rutin olarak e posta mesajlarımı kontrol ettim. ve çok şaşırtıcı bir mesaj karşıma çıktı. Bir iş arkadaşım ( sitesinde de ifade ettiği üzere aynı iş yerinde değiliz ama yılda 2-3 kez görüşüyoruz ve sık sık da e-posta mesajı gönderiyoruz birbirimize) dan gelen mesaj beni hem şaşırttı hem sevindirdi hem duygulandırdı....

Kuzuşiş sayesinde tanıştığım blog dünyasına ilk adım attığımda bazı arkadaşlarıma ilk heyecan olsa gerek sitemin adresini vermiştim. Bugün sevinçle öğreniyorum ki, blog tutkunluğu hızla yayılıyor.... Sevgili arkadaşım hoş geldin blog dünyasına....sık kullananlar listesinde keyifle takip edeceğim bir site daha ekleme heyecanını bana tattırdığın için teşekkürler....

4 Comments:

Blogger La Mariposa Purpura said...

ya her tık tık'ta hep aynı yazı.. merak etmekteyim ufaklığın sana yaşattıklarını..biraz aktarsan cm'lerini..bulantılarını..yürüyüşlerini..kilolarını..zaten msn'ye de cevap vermiyorsun..zaten tatildeyim uzaktayım..blog please..zaten hediyemide unuttun getirmeyi..

31 Ağustos, 2006 21:51  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Ülkem Hanım
yazdıklarınız beni çok mutlu etti. Blogcu olmak, her yeni yazıdan sonra herhangi bir geri bildirim var mı diye heyecanla bakmak, diğer blogları okumak çok güzel. Azıcık zaman alsa da, buna değer. Sevgilerimle

07 Eylül, 2006 00:48  
Blogger rahel said...

ay hepinizi tek tek mi dürteceğim! hadi kızım, hadi. :)

fındık, fıstık, bulantı, prenses, kaygı, mutluluk. anlatsana.

susmasana ya da.

20 Eylül, 2006 17:32  
Blogger La Mariposa Purpura said...

yok rahelcim bak ben birşey demiyorum artık ona.. beni bu blog olayına bulaştıran o ama kendisi çekildi kenara..tamam saygı duyuyorum..ama iide sister, yaşam tek birşeyden ibaret değildir ki...mesela yeni giyim tarzını anlat...giyemediklerini, giyeceklerini...yada mesela haftaya pazartesi günü yiyemeyeceğin tremisuyu..ama yiyebileceğin sebze köftesini...tamam detaylara ben girerim..ama önce bir görmem lazım....uzun zaman oldu..

21 Eylül, 2006 08:52  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker