Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

24 Temmuz 2006

23 Temmuz....

Bir yaz aşkıydı önce, sonra aşk romanı oldu.... 6 yıldır her sayfası gün be gün yazılan, yaşayan bir roman...acısı ile tatlısı ile....

Bizi bilenler bilir bir 23 takıntısı vardır bizde, yıllardır sürer gider..... her ayın 23'ü güller günüdür bizde. Bu seferkinde de olduğu gibi....Ama bu seferki 23'ümüz biraz farklı biraz daha kalabalık geçti... geçecek.... artık bundan sonra 2 değil 3 kişi kutlayacağız güller günümüzü..... biri kırmızı biri pembe biri beyaz olsun.
Pembesi benim, kırmızısı sevgilimin, masumiyetin saflığın simgesi olan beyaz da bebişimizin olsun.... güller günümüz, ay dönümümüz, yıldönümümüz kutlu olsun...keyfimiz hep yerinde olsun, sevdiklerimiz hep bizimle olsun, olsun... olsun.....

1 Comments:

Blogger La Mariposa Purpura said...

olsun olsun daha ne olsun...hep mutlu olun..

24 Temmuz, 2006 13:59  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker