Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

11 Temmuz 2007

aşığım aşık.....kör kütük aşık.....

aylar geçti, ben değiştim, beklentilerim, değerlerim, önceliklerim değişti... giyim tarzım bile değişti. Değiştim çok değiştim....kendimi yaşamak yerine onu yaşar oldum, böyle yaşamayı çok ama çok sevdim.... onu düşünmek, onu yaşamak, onun için yaşamak.... tarifsiz bir şey.

18 yaşımda ilk kez birine gerçekten aşık olduğum zaman(ozaman aşkım idi şimdi eşim oldu) yaşamıştım benzer duyguları... o zamanlar gençliğin de verdiği heyecan mı desem... bambaşka dünyalardaydım... adımlarımı uçarcasına atıyordum onsuz geçen zaman çabuk geçsin diye gecem gündüzüm hep onu düşünmekle geçer olmuştu.. aşıktım işte aşık... ve onunla yaşamak, benim için vazgeçilmezdi... sonra yıllar geçti büyüdüm, büyüdük... o günün aşkı, tutkusu dönüştü...sevgiye, alışkanlığa dönüştü belkide....
Şimdi anne olunca o duygularım yine yeşerdi. şimdi yine aşığım, hem de delicesine... bu seferki aşk daha bir başka, karşılık beklemeyen bir aşk. tarifsiz bir aşk. onun için nefes almak, onun için yaşamak, onunla yaşamak, adeta onu yaşamak.... bana bu tutkuyu yaşattığın için bebeğim çok teşekkür ederim..... iyiki hayatıma, hayatımıza girdin.... iyiki varsın...
Tek dileğim bu duygu fırtınası hiç bitmesin... ben böyle çok ama çok mutluyum....

2 Comments:

Blogger La Mariposa Purpura said...

Sen mutlu olduğunda ben daha da mutlu oluyorum,
Göz yaşların gözyaşlarım, Mutluluğun sevincim..
seni çok seviyorum..

24 Temmuz, 2007 14:50  
Blogger Lapa said...

MIGUEL TORGA



THE PLOUGHMAN OF THE WRITING



A SHARED PATH



In the 1st centenary of his birth


A SMALL GREAT BOOK
BY CRISTÓVÃO DE AGUIAR

01 Kasım, 2007 21:58  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker