Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

30 Nisan 2007

anneyim ben anneee

annelik; kalbimizin, bedenimizin dışında da atması demekmiş meğer...
artık ben yok o var sadece o.
www.ilsuyaman.blogspot.com

1 Comments:

Blogger La Mariposa Purpura said...

bence bunu daha sık yapmalısın..SENİ okumayı özledim..

10 Mayıs, 2007 09:07  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker