Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

27 Kasım 2005

Kadının Fer'i Erkeği Yendi.

İyiki bir Kaçkarlara gittin demeyin, insan Karadenize gider de malzemesiz döner mi, oradaki her bir günümüz kendi başına birer fıkraydı. anlat anlat bitmiyor ki :)

bu geziye ilk karar verdiğimizde Kocamla iddiaya girmiştik. O bana, sen hayatta tırmanamazsın, yarı yolda eve döneceğim diye tutturursun demişti, ben de "görürüz öleceğimi bilsem zirveye çıkacağım" demiştim.
Sonuç ne mi oldu :)) Kocam çadırında hasta yatarken ben zirve yaptım :)) Ha ayaklarım patladığı için dönüşte yokuş aşağı geri geri gidip dağcılık tarihinde bir ilke imza attım ve turistlere malzeme oldum o başka.
Kocam zirveye çıkamadı,ama hakkını yemeyeyim. Naletlemeyi(trans) başarı ile tamamladı. işte trans sonrasında medeniyete kavuşma anı :)) Kuzinenin etrafında bizim cesur Türk ekibini ve su, çamur ve bilimum doğa artığı ile belenmiş çoraplarımızı görüyorsunuz. Burası Ayder Yaylasının belki de en güzel pansiyonuydu yediğimiz Karadeniz yemekleri o kadar güzeldi ki belli ki sevgi ve Karadenizin misafirperverliği ile yapılmıştı. (kamp alanında Erol Dayının yemekleri bir başkaydı tabii)
*Fer = Arapça kökenli bir kelimedir güç, kuvvet anlamına gelir ( Kaynak: TDK)
İşte bizim müthiş Türk ekibi:
Ayaktakiler:Ayhan,Canan,Ben, Avni'm,Mehmet,
Oturanlar: Evren ve rehberlerimiz kırmızı şortlu Göksu :)) ) ve Çile Bezi Muhammed.

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

... no way to understand what you wrote,
anyway hello from your italian doctor :))))
ciao! Daniele

01 Şubat, 2006 10:42  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker