Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

23 Kasım 2005

Bugün çenem düştü :)

sabahtan beri messengerde herkese takılıyorum. Artık "kızım senin işin yokmu demeye başladılar"
Aslında çok işim var. beni bekleyen bir sürü yazı var yazmam gereken. ama işte çenem düşüverdi bugün. Havada yağmur, hüzün var ama ben garip bir şekilde mutluyum.

Unutmayin siz olmasaniz da dünya dönecek o halde o döngü içinde kalmaya gayret edin ki bu döngnün bir parçası olun çünkü mutluluk da buralarda biryerlerde....

Herkese mutlu günler....

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker