Benim Dünyam...

Merhaba, Günlük tutanlar vardır hani, yıllar sonra okur anılara dalar, bazen sevinir bazen üzülürler. Ben bunu hiç yapmadım. Ama düşündüm de neden olmasın.... Benim de okuduğumda derinlere dalacağım anılarım olsa fena mı olur? hele insan otuzuna gelince daha bir geçmişi özlüyor.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: İstanbul, Türkiye

Kimim ben ? Bilmem ki. adım Ülkem. Hayatı yaşadıkça öğrenen, her gün bir yaşa daha basan biriyim işte. Hayat süprizlerle doluymuş yaşadıkça gördüm. Hayatın herkese sadece hoş suprizler sunmasını diliyorum.

23 Kasım 2005

Kaçkarlar bir başkadır


Burnumdan ve damarımdan da anlaşılacağı üzere karadenizliyiz. Damar derken de laz damarımdan bahsediyorum. Malumlarınız lazların damarı tuttu mu tutar :)
Bu yaz doğduğum memleketime, Karadeniz'e gittik. Buklamania ekibi ile mükemmel bir trans gerçekleştirdik. Kaçkar dağlarının güneyinden girdik taaaa 3937 metre yüksekliğe zirveye ulaşarak dağı bir kez daha feth ettik. Tabii kolay olmadı. Ağlaya zırlaya, ayakları patlata patlata çıktık oralara. Şimdi diyeceksiniz ki zirveye ulaştığınızda şööle gururla bakıp işte bu diye haykırdınız mı dağlara ? Yanılıyorsunuz yaşları 25- 75 arasında değişen Türk- İtalyan-İspanyol'dan oluşan yaklaşık 30 kişi zirveye ulaştığımızda ( ben en son ulaşabildim) etrafa bakmak yerine olduğumuz yere çömeldik ve güneşin altında soğuk rüzgara karşı uyuduk. Evet doğru okudunuz. Hepimiz diyerek abartmayayım ama çoğumuz yorgunluktan uyuduk. Çıkınlarımızı bile açlıktan ölmemize rağmen yorgun olduğumuz için yiyemedik. Bu çıkışın bir de inişi olacağı kabusu ile zirve defterine bir şeyleri karaladık.

Tabi Kaçkarların zirvesini fethetmek yetmezdi. Bir de Kaçlarların güneyinden kuzeyine yani kutsal Rize topraklarına ulaşmak gerekiyordu. İşte bunu da, Türk kafilesi başardı. Nalet okuya okuya da olsa, Naletleme geçişini, sis, yağmur, soğuk demeden geçtik ve transı gerçekleştirdik. Bizi bu yolculuğumuzda yayladan kovulan "it"imiz de yalnız bırakmadı bizimle taaa Rize'ye kadar geldi. sonra nasıl geri döndü bilmiyoruz. :)

Kaçkar gezisine ilişkin resimlerimizi en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.

Hayatınızda bir kere olsun Karadeniz'e gidip kaçkarlardan trans yapmalısınız. Şiddetle tavsiye edilir. Tüm zorluklarına rağmen mükemmel bir deneyimdi.
sevgiler...

2 Comments:

Blogger rahel said...

Ay ay, ne güzel, her sabah yeni bir yazı bulacak mıyız böyle? :) Keşke bir fotograf ekleseydin yazına, biz de o deli yeşili gözümüzde canlandırmak zorunda kalmasaydık. :(

24 Kasım, 2005 10:03  
Blogger rahel said...

ve o "it"i tabii.. :P

24 Kasım, 2005 10:04  

Yorum Gönder

<< Home

free web tracker